هانا تک ستاره من

کاش قاصدک به تو میگفت زندگی سادمو تزئین کردی

هانا تک ستاره من

کاش قاصدک به تو میگفت زندگی سادمو تزئین کردی

سیاه قلم

نظرات 1 + ارسال نظر
گلی دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام خانم
خوب هستید
هزار ماشالله به دختر قشنگتون.
خانمی یه سوال داشتم ازت. تو وبلاگت خوندم که نوشته بودی دکترت خانم بهرخ فلک افلاکی بوده. راستش منم الان باردارم و دکتری که بهش مراجعه میکنم ایشون هستند. قراره که برای زایمان هم ایشون منو سزارین بکنن. الان هفت ماهه هستم. بچه ی منم دختره :) میخواستم ازت بپرسم از بیمارستان لاله راضی بودی؟‌از عمل دکتر راضی بودی؟ ممنون میشم همین جا جوابمو بنویسی میام و میخونم
متشکرم
زنده و سلامت باشی

سلام عزیزم
ممنون ازت که به اینجا سر زدی. باید بگم که بیمارستان لاله بخش زایمانش واقعا خوب بود. دکترمم به نظرم عالی بود. همونطوری که خودت می دونی تنها چیزی که باعث میشه از دکترت راضی باشی اینه که بهش اعتماد کنی. و من اینکارو کردم و نتیجه هم گرفتم. چون واقعا خانمی هست که چهرش لااقل به من ارامش میده و اون موقع همین از استرسم کم میکرد. و اینکه دوستای خودمم اون موقع هیچ کدومشون دکترشون بعد عمل بهشون کمربند نداد. ولی من چند ساعت بعد عمل کمربند به سفارش جدی ایشون بستم که تاکید می کرد اگه نبندی شکمت گوشت اضافه میاره که تا اخر عمر نمی تونی آبش کنی. و واقعا هم راست می گفت و من الان بعد ۳ سال یه ذره شکم هم ندارم که همه تعجب می کنن. پس بهش اعتماد کن و آرامش داشته باش. ایشالله به زودی دختر نازتو دنیا میاری
خوشحال شدم از اینکه اینجا دیدمت. امیدوارم بعدا عکسای دختر نازتو ببینم .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد