هانا تک ستاره من

کاش قاصدک به تو میگفت زندگی سادمو تزئین کردی

هانا تک ستاره من

کاش قاصدک به تو میگفت زندگی سادمو تزئین کردی

سلامی دوباره

یه سلام تازه بعد از مدتها

این سلامم دیگه بوی گرما می ده اونم چه گرمایی که تا به حال تو ایران بی سابقه بوده. گرمایی که دلیل خوبی شد برای بعضی ها که کشور رو تعطیل کنن.... چقدر هوا گرمه وای ی ی ی ی

هر دلیلی که بخوام بیارم که این مدت نبودم شاید توجیه کننده نباشه ولی باید بگم که درس و دانشگاه و خوردن به عید و خونه تکونی و امدن عموم و عید دیدنی و دوباره خوردن به امتحانام و دادن پروپوزال به استاد راهنما و آمدن دوست عزیزم و رفتن خودم و خلاصه ....  می دونم توجیه کننده نبود. ولی سعی می کنم از این به بعد به موقع بیام.

 هانا که تازگیا خیلی شیطون و با مزه شده دیگه داره کم کم حرف می زنه و اصطلاح های جالب و شنیدنی میگه. خلاصه اینکه خیلی خوردنی شده و شده گوله نمک، من که مامانشم کلی حال می کنم باهاش. حالا نگین داره از یکی یدونش تعریف می کنه ها . نه ....

تولدش که بردمش عکاسی و عکس گرفتیم به محض حاضر شدن حتما براتون می ذارم.

فعلا...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد