هانا تک ستاره من

کاش قاصدک به تو میگفت زندگی سادمو تزئین کردی

هانا تک ستاره من

کاش قاصدک به تو میگفت زندگی سادمو تزئین کردی

کاریکاتور

 

 

این هفته گردش هانا خانم تو دنیای بازی صورت گرفت .علی رغم امتحانی که داشتم و اونم 2 تا در یک روز ، ولی سر رفتن حوصله هانا خانم امان از ما بریده بود . من هم که توی این شرایط، دیگه حال و حوصله درس خوندن پیدا نمی کنم بالاخره با بابای هانا خانم سوار ماشین شدیم تا بریم د د...

ولی این گشت و گذار در خیابونها باعث شد که ما سر از دنیای بازی در بیاریم. که البته بد هم نبود ما هم ازاین میان سهم بردیم و سوار مینی ترن هوایی بچه ها و همچنین برنده مسابقه شتر سواری شدیم و یک عروسک باربی در پی تیراندازی با اسلحه بردیم و باز هم یک خرگوش از بازی ای که سکه می اندازی و با چنگک عروسک جمع می کنی برنده شدیم. خلاصه اینکه به نفع ما هم شد. دیگه آخرش که خواستیم بیایم دیدیم یه آقایی به اسم عمو شهروز نشسته کاریکاتور بچه ها رو می کشه .. ما هم گفتیم که هانا بی نصیب نباشه و بعد از کلی کلنجار رفتن که آروم بشینه تا طرف بکشه، بالاخره همینی شد که می بینید. ای ی بد نیست نمی دونم....

حتما عکسهای هانا رو تو دنیای بازی براتون می ذارم . ولی حالا که هوا ، هوای نقاشی و کاریکاتوره ... چند تا از نقاشیای هانا خانم را براتون می ذارم البته چیزی به جز رسم خطوط در اون پیدا نمی کنین....  

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مرضیه شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ب.ظ http://marziyehkazemi.wordpress.com/

به به
می‌بینم که هانا عسلی مدل هم شده
آره دیگه منم به خشگلی اون بودم مدل می‌شدم

بازم مرسی خاله چشماتون قشنگ می بینه البته خیلی هم سر کشیدن این نقاشی خانم نبودم خیلی اذیت کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد