هانا تک ستاره من

کاش قاصدک به تو میگفت زندگی سادمو تزئین کردی

هانا تک ستاره من

کاش قاصدک به تو میگفت زندگی سادمو تزئین کردی

هانا و فیلش

هانا خانم در حال بازی کردن با فیل آوازخونش 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

چند تا عکس

 

  

  

  

 

 

 

هانا خانم قبل از رفتن به مهمانی خونه مادر جون اینا 

کلاس نوپا

 

 

 

  هانا خانم توی یه مدتی که پیش مامان اینا و مادرجون نبود، مهدکودک می رفت.این چند وقت پیش خاله سارا بود و توی اتاق شیرخوار به سر می برد . اینجا می گن اگه یک سال و دو ماهشون بشه باید برن کلاس نوپا ، جوجوی منم که راه افتاده ولی فکر میکنم واسه اونور خیلی کوچوله هنوزززززززز، مدیر مهد هم یک لیست بلند داده از پاستل و دفتر نقاشی و مقوا و... که باید پولشو بدیم براشون بخرن.

ولی فکر کن.................

هانا هنوز نمی دونه که دفتر نقاشی چیه !!!!! چه برسه به پاستل و مقوا و کاردستی......

هنوز هر چی پیدا می کنه ، می کنه تو دهنش......

فکر کنم نتونه هااااااااااااااااااااااااا..................

البته من که دیگه فکر کنم نیارشم ، چون هم هوا داره سرد می شه ، هم کلاسام شروع شده دیگه وقت نمی کنم.... ولی خدا نکنه یه روزی پیدا بشه که نه مامانم اینا باشن نه مادرجون اینا والا کی می خواد این همه راهو  تو سرما (البته که سرویس هست) تا سازمان بره.............

ولی از اینکه یه کلاس بالاتر رفتی خوشحالم ستاره من........