هانا تک ستاره من

کاش قاصدک به تو میگفت زندگی سادمو تزئین کردی

هانا تک ستاره من

کاش قاصدک به تو میگفت زندگی سادمو تزئین کردی

جونم ..... عزیزم

از اونجایی که دخمل من خیلی ناز داره تازگیا تیکه کلام جونم عزیزم رو زبونش افتاده، چند روز پیش یه مورچه رو تو حیاط می بینه و راه می افته دنبالش به جونم عزیزم گفتن، مورچه بی اعتنا به حرف اون راه خودش رو در پیش گرفته بود. هانا هی می گفت جونم عزیزم بیا بریم زیر پتو بخوابیم ، لالا بگم ولی مورچه اصلا گوشش به این حرفا نبود. آخر سر هم که خسته شد بهش گفت نه نمی خوام برو به سلامت.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
حمیده چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ب.ظ http://hmohammadi.wordpress.com

چقد بزرگ شده این گوگول بلا !!
عینکشو !!
شیرین زبون ِ مهربون ِ بوس بوسی.

اینه دیگه خاله جون. ما رو نمیبینی فکر می کنی همونقدری موندم....
تازه کجاهاشو دیدی. از مامانم بپرس شیرین کاریامو برات تعریف می کنه
ولی یه بوس آبدار برای خاله مهربونم... میدم دست مامانم بهت برسونه
باشه؟؟//

مامانی وندا چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ب.ظ

الهی .... جقدر ناز شده. تیپشو ببین .... هزار ماشاا.... ببوسش

مرسی عزیز دلم چشمای شما ناز می بینه. مثل اینکه خوشگل بلای خودتو یادت رفته . تو هم از طرف من یه ماچ آبدار اون گوگولی رو بکن...

Mona سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:27 ب.ظ

اخ که قربون اون ناز و ادات بشم من این دفعه که اومدم یه دل سیر میخورمت حالا ببین

مرسی عزیزم بابت کامنتات
تو همیشه لطف داشتی. بوس گنده واستتتتتتتتتتتتتتتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد