هانا تک ستاره من

کاش قاصدک به تو میگفت زندگی سادمو تزئین کردی

هانا تک ستاره من

کاش قاصدک به تو میگفت زندگی سادمو تزئین کردی

دیدار یار

بگید پنجشنبه هانا پیشه کی بود؟ عشقه من ، خاله  هانا.

  بابا جوننننننننننننننم منا رو می گم. بالاخره عزیزترین دوستم نه چرا دوستم، مهربونترین خواهرم از سوئد اومد.عزیزمممممممممممممم

خیلی دلم براش تنگ شده بود. هفته پیش از صبح تا شب پیشش بودم. خوش به حال اون روزا که همیشه پیش هم بودیم. یادت می یاد منا جون؟

هر روز که با هم  کلاس و دانشگاه می رفتیم، دفتر خاطرات دانشگاهمونو یادته ؟ عکس هایی که توش از سوژه ها کشیده بودیم؟  یادت می اد خرید هایی که می رفتیم و ماهی 2 تا مانتو و کلی خورده ریزاز هفت تیر و ونک و میلاد نور می خریدیم.، یادت میاد چقدرگردش و کوه و کنسرت  می رفتیم ؟ یاد کلاسهای خصوصی شنا بخیر. دوره نجات غریقی و مربیگریو یادته؟ یادته استخر خصوصی و خالی، 2 ساعت واسه خودمون بود؟  یادته با ماشین می رفتیم تو کوچه و پس کوچه های شهرک غرب  دنبال پیتزا متری می گشتیم؟ یاد ساندویجها ، پسته ها ، تک تک ها  و خاک شیر که برای آذوقه با خودمون می بردیم به خیر! و البته که یواشکی شروع به خوردن می کردیم. یادته با یک سری از دوستان محترم راهی درکه شدیم و از یک راه مخفی رفتیم به ته دره رسیدیم و غار کشف کردیم و خلاصه اتراق کردیم، آخر ماجرا هم سقوط کردیم  و شلوار نوی من از زانو پاره شد؟ یا یه بار تو زمستون تو کلی یخ و برف دوباره اونجا حضور داشتیم و البته بگو با یخ شکن راه می رفتیم. یاد تولد ت به خیر ، چه سوژه هایی داشتیم. مریم و یادته ؟ بالا خره نمردیم و خوشبختی شو دیدیم. یادته آژانس گرفتیم  بریم کنسرت امیر کریمی ، چه ماجراها که پیش نیومد؟ چقدر خندیدیم. حمید ماهی صفت و بگو که آخر سر با تخم مرغ شروع کردن به زدنمون یکی شم تو شونه علیرضا شکست،چقدر خودشو زدند بیچاره ، ما هم فکر می کردیو جزئی از برنامه است. کنسرت عصار و یادته ؟ البته چندین سال متوالی و با سوژه های دیدنی. یادته ماشینت یک بار خراب شد و کلی دنبال تعمیر کار گشتیم؟ یا یه بار وسط بارون شدید ، برف پاک کن از کا رافتاد و من هم هر چی دستمال تو ماشین بود به اون یکی آویزان کرد م تا یه ذره جلومونو ببینیم؟و .....

خلاصه یاد تمام روزهای خوش به خیر.

امید وارم  چند سال بعد هم این روزای خوبمون برامون خاطره های خوش بشه. 

 

 

فال درخت

الان داشتم توی یک سایت فال ها رو نگاه می کردم به فال درخت رسیدم، تا حالا فال درخت نگرفته بودم گفتم بذار برای جوجوی خودم یک فال بگیرم. درختش درخت سیبه.... به به...... تا الانش که خوب بوده حالا یه سری به اصل موضوع بزنیم ببینیم فالش چیه:

درخت سیب

عاشق

این افراد فریبنده، جذاب و پر از انرژی مثبت هستند. اهل خوش و بش، حادثه جو، حساس و همیشه عاشق‌اند. دوست دارند عاشق باشند و همیشه عاشقشان باشند. باوفا هستند. پرمحبت، بسیار بخشنده و پراستعداد هستند و اصولا برای امروز زندگی‌ می‌کنند. آنها فیلسوفانی هستند با فکر آزاد که قوه‌ی تخیل بسیار بالایی دارند.

 

فال درخت

واکسن یک سالگی

 

بالاخره واکسن بکسالیشو رو زد، توی مطب همش ورجه وورجه می کرد، به بقیه بچه ها که اونجا تو نوبت واکسن بودند می خندید. فسقلی خبر نداشت تا چند دقیقه دیگر خودش باید جای اونا باشه. ولی بالاخره نوبتش رسید. خانم دکتر گقت دستشو افقی محکم بگیرم.باباش هم پاهاشو گرفت که تکون نخوره ولی چشمتون روز بد نبینه جیغ بود که هوا می رفت  گریه چه گریه ای..... حالا بیا ساکتش کن..... خلاصه با سوئیچ ماشین سرشو گرم کردیم تا یه خورده آروم شد. ولی بچم تازه دیروز واکسن بهش اثر کرده دیشب که تا صبح بیدار بودالان هم توی مهد که چند بار بهش سر زدم همش نا آرومی میکرد خدا تا شب رو بخیر کنه..... 

هانا در جشن تولدش

هانا در جشن تولدش 

 

 

 

 

      

 

 

یک سال پیش در چنین روزی

یک سال پیش در چنین روزی سرشار از حس شادی و در عین حال استرس بودم، غیر قابل توصیفه که منتظر کسی باشی که نمیدونی چه شکلیه. ولی تصور کن بعد از اینکه به هوش می یای یک فرشته کوچولو رو نشونت می دند.دوست داری اون لحظه چه کار کنی؟ پیش خودت چی می گی؟ میگی خدایا بالاخره انتظار تموم شد. دیدم اون کسی رو که قراره مهمونم باشه. راستی واقعا این فرشته کوچولو کیه؟

...بالاخره هانای من از راه رسید. خوش اومدی عزیزم. به این دنیای پر از هیاهو خوش اومدی

امشب یک سال از اون روز میگذره، شب تولد تک ستاره من

هزاران بار مبارکت باشه مهربونمممممممممممم

انتظار

داریم به روزتولدت نزدیک می شیم عزیزم، نمیدونی این مدت چقدر روز شماری کردم تا این روز برسه، در عین حال که خیلی سخت بود ولی خستگیشو دوست دارم، شب بیدار موندناشو دوست دارم، تمام خاطرات لحظه به لحظه با تو را از زمانی که فهمیدم یک مهمون دارم نوشتم، خیلی زیباست. خیلی رویاییه، خیلی حس مقدسیه.خیلی دوست دارم بدونم تو چه حسی داری؟ از اینکه داری به 1 سالگی می رسی خوشحالی یا نه؟ ولی خوشحال باش خیلی راه درازی در پیش داری باید حالا حالاها چیز یاد بگیری حالا حالاهاهاااااااااا

روز آغاز تنفس

چه لطیف است حس آغازی دوباره...
و چه زیباست رسیدن دوباره ، به روز زیبای آغاز تنفس...
و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن !
و چه اندازه شیرین است امروز
روز میلاد
روز تو
روزی که تو آغاز شدی...
و شدی تک ستاره آسمان قلبم